خدمات ویژه شرکت مهندسین مشاور ساختمان

خدمات اختصاصی شرکت های ساختمانی و مهندسین مشاور

مهندسین مشاور و شرکت های ساختمانی هنگام دریافت خدمات از شرکت های حرفه‌ای تجهیز کننده فضاهای فرهنگی ممکن است دچار مشکلاتی شده و تصمیم گیری برایشان دشوار شود. شاید همکاران در مجموعه های پیمانکاری و مشاور این مسائل را بارها تجربه کرده باشند.

چرا این اتفاق هنگام تنظیم طرح فنی رخ می دهد؟

هر شرکت تجهیز کننده معرف سیستم ها و امکاناتی است که یا خود آنها را در انبار موجود دارد و یا با شرکت دیگری در خصوص تأمین، همکاری استراتژیک دارد. لذا طرح فنی دریافتی از شرکت های تجهیز کننده ممکن است شامل تجهیزاتی قدیمی باشد یا تامین تجهیزات پیشنهادی فقط در انحصار یک شرکت بوده و هنگام برگزاری مناقصه دستیابی به قیمت عادلانه دشوار گردد.

راه حل طراحی و تجهیز فضاهای فرهنگی چیست؟

راه حل این معضل این است که مهندسین مشاور و شرکت های ساختمانی بطور مستقل اقدام به تهیه طرح فنی و مالی در حوزه های دکوراسیون و تجهیزات صوت ، نور و تصویر نمایند.

اما مگر یک شرکت ساختمانی یا مهندسین مشاور در فعالیت سالیانه خود چند پروژه فرهنگی انجام می دهد که نیروهای متخصص این امر را در بخش های معماری، معماری داخلی، تاسیسات مکانیکی و برقی، آکوستیک و الکتروآکوستیک آماده بکار داشته باشد؟

همکاری با یک شرکت مهندسین مشاور در این حوزه می تواند راهگشا بوده که با یک هزینه بهینه و منطقی، خدمات لازم را به شرکت پیمانکار یا مشاور ارائه نماید.

مشاوره رایگان

اگر هنگام تجهیز سالن همایش و کنفرانس دچار مشکلاتی شده اید، همکاری با یک تیم حرفه ای در زمینه خدمات ویژه شرکت مهندسین مشاور ساختمان با رزومه کاری بزرگ، 21 سال سابقه فعالیت، تجهیزات پیشنهادی مقرون به صرفه ‌و خدمات نصب، آموزش، راه‌اندازی و گارانتی شما را در رسیدن به حل مشکل یاری می کند.

لطفاً جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با گروه توسعه مهندسی نیکان در خصوص خدمات ویژه شرکت مهندسین مشاور ساختمان با شماره 97 87 77 88 – 021 تماس بگیرید.

خدمات راه اندازی سالن همایش و کنفرانس

از خدمات بسیار مهم گروه توسعه مهندسی نیکان می‌توان به خدمات راه اندازی سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.

این خدمات در حوزه‌های سازه ، معماری و معماری داخلی ، تاسیسات مکانیکی و برقی ، دکوراسیون ، آکوستیک و الکتروآکوستیک و تجهیز در بخش های سیستم های صوت حرفه‌ای، ضبط و پخش تصویر ، نورپردازی عمومی و تخصصی ارائه می شود.

بازدید فرمایید
مشاور-شرکت-ساختمانی

خدمات توسعه مهندسی نیکان به شرکت های ساختمانی و مهندسین مشاور

این خدمات در حوزه‌های سازه ، معماری و معماری داخلی ، تاسیسات مکانیکی و برقی ، دکوراسیون ، آکوستیک و الکتروآکوستیک و تجهیز در بخش های سیستم های صوت حرفه‌ای، ضبط و پخش تصویر ، نورپردازی عمومی و تخصصی این فضاها ارائه می شود.

شرکت های ساختمانی و مهندسین مشاور فعال در عرصه طراحی و ساخت پروژه‌های ساختمانی دارای فضاهای فرهنگی می توانند از خدمات مشاوره ، طراحی ، نظارت و اجرا گروه نیکان به صورت پروژه ای، مشاوره ساعتی و هر روش دیگری حتی در محل خود استفاده نمایند.

خدمات فوق در فضاهای فرهنگی شامل مشاوره طراحی و ساخت سالن همایش، مشاوره سالن کنفرانس، مشاوره سالن اجتماعات، مشاوره آمفی تئاتر، مشاوره سالن سینما، مشاوره سالن کنسرت و فضاهای جانبی دیگر مرتبط با فضای اصلی مانند لابی، گالری و … می باشد.

توسعه مهندسی نیکان آماده شروع همکاری حرفه‌ای و تخصصی و ارائه خدمات اختصاصی به شما مهندسین مشاور طراحی می‌باشد.

فعالیت‌های لازم جهت انجام یک پروژه فرهنگی از صفر تا صد بطور جامع در مقاله طرح، ساخت و تجهیز سالن همایش و کنفرانس و همچنین مقاله ضوابط طراحی آمفی تئاتر تشریح گردیده است.

خدمات اختصاصی به شرکت مهندسین مشاور طراحی

  • شرکت در جلسات تخصصی و دفاع از طرح
  • ارائه مشاوره حرفه ای و تخصصی در خصوص فضاهای فرهنگی

  • کمک در طراحی حرفه ای و تخصصی فضاهای مرتبط و ارائه طرح ها و نقشه های فاز یک و دو به همراه تهیه طرح فنی و برآورد مالی

  • نظارت بر اجرای بخش های مختلف مرحله ساخت و تجهیز (سازه ، تاسیسات مکانیکی و برقی ، معماری , معماری داخلی ، دکوراسیون ، آکوستیک و الکتروآکوستیک)

  • برگزاری کارگاه آموزشی حرفه ای و تخصصی دکوراسیون ، آکوستیک و الکتروآکوستیک برای پرسنل فنی و آتلیه های طراحی مهندسین مشاور و شرکت های طراحی

مشاوره-به-مهندسین-ساختمانی
خدمات-اختصاصی-شرکت-ساختمانی

خدمات اختصاصی به شرکت های ساختمانی و پیمانکاری

  • مشاوره و طراحی فاز صفر ، یک ، دو در بخش های معماری و معماری داخلی ، سازه ، تاسیسات مکانیکی و برقی ، دکوراسیون ، آکوستیک و الکتروآکوستیک
  • مشاوره در تجهیز فضاهای فرهنگی ( سیستم صوت ، سیستم نور عمومی و اختصاصی ، سیستم ضبط و پخش تصویر )

  • شرکت در جلسات تخصصی و دفاع از طرح فنی و پیشنهادات مالی

  • اجرای صفر تا صد یا همکاری در اجرای بخش های تخصصی‌تر

  • برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی جهت پرسنل فنی

برخی مشتریان ما در خدمات ويژه شرکت مهندسین مشاور

تجربه همکاری یکی از مهدسین مشاور با گروه توسعه مهندسی نیکان

“کارفرما تا جلسه فردا از ما یک طرح و برآورد سریع می خواست تا بتواند برای احداث و تجهیز مجموعه فرهنگی پروژه گردشگری خود بودجه لازم را تصویب نماید.

همکاران ما برای رسیدن به استانداردها و پیاده سازی طرح، همچنین استعلام قیمت بیش از ۲۰۰ ردیف کالا و خدمات، به زمانی حداقل یک هفته نیاز داشتند. اما متاسفانه نماینده کارفرما نپذیرفت و گفت ” حتماً یک شرکت وزین مثل شما از پس این کار بر می آید!”

ما نیروهای فنی متخصص زیاد داشتیم. اما طراحی و برآورد یک مجموعه فرهنگی کامل کار هر روزه هیچکدام از پرسنل نیست. همچنین با تجارب قبلی می دانستم اینگونه طرح ها پیچیدگی‌های خاص خود را داشته و اطلاعات ما در این خصوص از کارفرمای حرفه ای هتل ساز کمتر است.

راه حل چه بود؟

همان روز عصر که از دفتر کارفرما بیرون آمدم یاد مجموعه ای افتادم که سال گذشته در یک پروژه بیمارستانی با آنها آشنا شده بودم. آن زمان آن مجموعه را بسیار حرفه ای یافتم.

همان لحظه با یک جستجو اینترنتی ساده و یافتن تلفن آن شرکت، تماس گرفتم. خوشبختانه با توجه به پایان ساعت کار اداری پاسخگو بودند. از مدیر فنی آن مجموعه خواستم تا فردا زمان جلسه طرح اولیه و برآورد مورد نظر کارفرما را برایمان آماده کنند. ایشان نیز هم بنا بر همکاری قبلی پذیرفتند.

به خانه رفتم و به طور کامل موضوع را فراموش کردم. روز بعد با توجه به اطلاعاتی که داده بودم یک پلان جامع ۷۰۰ متر مربعی شامل : یک آمفی تئاتر ۳۵۰ نفره ، لابی چند منظوره ، اتاق های فرمان – تاسیسات – سرویس – نگهبانی و ورودی داشتم.

همچنین برآورد اجرای سازه ، معماری ، تاسیسات مکانیکی و برقی ، معماری داخلی و دکوراسیون آکوستیکی ، سیستمهای نور عمومی و تخصصی ، صوت ، ضبط و پخش تصویر با رعایت ضوابط و مقررات مورد نیاز فضاهای فرهنگی آماده بود.

پیشنهادات را مطالعه کردم.

اما باز هم یک مشکلی بود!

از خیلی اصطلاحات و موارد سر در نمی آوردم و اگر کارفرما در خصوص تغییر متریال یا تجهیزات تخصصی و هزینه ها سوالاتی می پرسید، من چه پاسخی باید می دادم؟!
دیگر راهی نبود دوباره تماس گرفتم و هماهنگ نمودم. بعد از ظهر به اتفاق مدیر فنی آن شرکت در دفتر کارفرما بودیم. تمام سوالات مسئول بهره برداری کارفرما توسط مشاور! (مدیر فنی آن شرکت) به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی پاسخ داده شد.

کارفرما از نتیجه ای که گرفته بود، بسیار راضی بود و همان روز برای نحوه ادامه کار و گام بعدی تصمیم گیری نمود.

با توجه به خروجی جلسه با اطمینان خاطر کل کار طراحی فاز یک و دو معماری ، سازه ، تاسیسات ، دکوراسیون آکوستیکی و الکتروآکوستیک مجموعه فرهنگی این پروژه گردشگری را به گروه نیکان برونسپاری کردم و به همراه تیمم بر روی فعالیت های دیگر پروژه متمرکز شدیم. در خاتمه کار، کارفرما از روند زمانی و کیفی طرح مجموعه فرهنگی خود بسیار خشنود و راضی بود و آن بخش خیلی سریعتر از بخش های دیگر به مناقصه گذاشته شد و پیمانکارش مشخص گردید.”

شرکت-مهندسی-نقش-پایدارمهندس امیری - مدیر پروژه, شرکت مهندسین مشاور نقش پایدار

برخی پروژه‌های طرح و ساخت