طراحی سینما VIP مجتمع مسکونی

طراحی سینما VIP برای یک ساختمان مسکونی در منطقه 22 تهران با ظرفیت 35 نفر با طرحی کلاسیک و با استفاده از متریال MDF و پارچه نماینگر تجربه و علم سینماسازی گروه نیکان است.

  • پروژه : طراحی

  • موقعیت : تهران

  • سال اجرا : 1396

تصاویر پروژه

طراحی سینما VIP

رفتن به سینما یک تجربه بی نظیر از کاوش در دنیایی متفاوت است، واقعیتی موازی از جادو و فانتزی.

با وجود انتخاب زیاد پلتفرم هایی که برای تماشای فیلم داریم، بازدیدکنندگان سینما به طور کلی در حال افزایش است. تجربه سینما در طول سال‌ها مسیر طولانی را طی کرده است.

تحولات صنعت طراحی سینما VIP

  • تحویل دیجیتال
    استفاده مداوم از فیلم‌های دیجیتال به جای حلقه فیلم 35 میلی‌متری، نحوه طراحی سینماها را به طور قابل توجهی تغییر داده است. برای توسعه دهنده، این بدان معناست که سینماها اکنون می توانند در ساختمان‌های مسکونی و فضاهای عجیب تری قرار بگیرند.

 

  • تنوع بخشی
    اکنون سینماهای معمولی، سینماهای ممتاز، سینماهای هنری، سینماها در بیمارستان‌ها، سینماها در هتل‌ها و بلوک‌های آپارتمانی، در خوابگاه‌های دانشجویی و غیره وجود دارند. همه نتیجه تحویل دیجیتال و یک بازار بالغ است.

 

  • دکوراسیون سینمادر طراحی راهروهای سینما، جایی که مشتریان وارد سالن می‌شوند، می‌توان از دیوارها و زیر تخت‌های شیب‌دار LED برای جلوه‌ای خیره‌کننده استفاده کرد و مشتریان را به فضایی منتقل کرد که کاملاً غیر واقعی است.
  • اپراتورهای سینماصاحیبان سینما برای متمایز کردن پیشنهاد خود در یک بازار رقابتی باید چیزهای اضافی را به تماشاگران سینما ارائه دهند و ما به طور فزاینده ای شاهد خلق تجارب سینمای لوکس برای جذب مشتریان ثروتمندتر یا افرادی هستیم که می خواهند سفر سینمایی خود را به یک روز خاص تبدیل کنند. در پاسخ به این تقاضا، لوکس‌ترین تجربه سینمای موجود در هر نقطه از جهان را با صندلی‌های راحت و متحرک، غذا و نوشیدنی که برای سینماروها در صندلی‌هایشان سرو می‌شود و سالن‌های استراحتی آرامش‌بخش را ارائه می‌کنند.

     

احترام به مخاطبان طراحی سینما VIP

همه این تحولات یک بار دیگر ثابت می کند که مردم همچنان می‌خواهند به عنوان یک سرگرمی به سینما بروند. صاحبان سینما هزینه‌های هنگفتی را متحمل می‌شوند تا همه این پیشنهادها را به مشتری ارائه دهند و دیدن این که تماشای سینما همچنان به طور پیوسته در حال افزایش است، دلگرم‌کننده است. مخاطبان معاصر خواهان استانداردهای بسیار بالایی از راحتی، امکانات جانبی و ارائه فنی هستند و شرکت نیکان به عنوان طراح به شما این اطمینان را می‌دهد که کیفیت طراحی سینما Vip، منعکس کننده این موضوع می‌باشد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید و یا با کارشناس ما جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

ضوابط طراحی، ساخت و تجهیز سالن سینما

پروژه‌های مرتبط