خدمات مدیریت بهره برداری

مکاتبه با نیکان

اهداف و مزایای خدمات مدیریت بهره برداری توسعه مهندسی نیکان

در دنیای امروزی، ارائه خدمات به بهترین شکل با بهینه ترین هزینه، از مهمترین نکات در نگاه مشتریان است. هدف از ارائه خدمات تنها تامین رضایت مشتری نیست. بلکه هدف فرا رفتن از حد انتظار مشتری، تبدیل مجموعه به یک ساختمان برند و لذت بردن استفاده کنندگان مجموعه ساختمان و خرسندی بهره بردار نهایی و سرمایه گذاران است.

در این راستا ما علاوه بر فروش راه حل، برای پروژه و ساختمان شما ارزش افزوده ایجاد می کنیم.

گروه توسعه مهندسی نیکان با داشتن پرسنلی مجرب و با گردآوری کلیه خدمات خاص و مدرن می کوشد تا همواره در صدر بهترین ها از منظر شما مشتریان گرامی قرار گیرد.

مدیریت-بهره-برداری

مراحل ارائه خدمات مدیریت بهره برداری ساختمان

خدمات مدیریت بهره برداری ساختمان علاوه بر ارتقاء اعتبار و جایگاه اجتماعی سرمایه گذار ، سازنده ، مالک و خود ساختمان ، ساختمانی ایمن ، آرامش بخش و درخور مهیا می نماید.

همچنین این خدمات می تواند قبل از تحویل واحدها به خریداران و بهره برداران نهایی و در کنار تیم فنی سازندگان محترم، جهت ارائه خدمات گارانتی و وارانتی به صورت جامع و در سطوح گوناگون کیفی انجام پذیرد.

خدمات درخور و حرفه ای پس از شناسایی نوع سرویس و امکانات مورد نیاز سرمایه گذاران و توسعه دهندگان املاک و مستغلات، در سطوح پایه یا درجه بندی شده برای مجموعه ساختمانی قابل ارائه می باشند.

هزینه 

جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

 – 021

از کجا شروع کنم؟

پروژه‌های ما

سطح اول- مطالعات قبل از اجرای پروژه مدیریت بهره برداری

قبل از شروع به اجرای پروژه، توسعه مهندسی نیکان مجموعه ای از مطالعات را از قبیل موارد زیر به انجام خواهد رسانید:

  1. بررسی و شناخت محیط پیرامونی پروژه
    ( موقعیت شهری پروژه ، شبکه ها ی دسترسی ، امکانات و زیر ساخت های شهری در دسترس و …)
  2. بررسی و شناخت محیط داخلی پروژه
    ( زمین ، ساختمان و کاربری ، فضاها ، خدمات قابل ارائه در پروژه و … )
  3. بررسی و شناخت محیط اقتصادی و اجتماعی پروژه
    ( مطالعات دموگرافیک و اقتصادی شهر)
  4. آنالیز اقتصادی پروژه بر اساس مدل کاربری و نرخ های اجاره ، پیش فروش و فروش ، کارآفرینی و درآمد زایی مستقیم
    ( برآورد درآمد ، تهیه صورت جریان نقدی ورودی و خروجی پروژه و برآورد شاخص های اقتصادی و تهیه طرح تجاری)
  5. تحلیل های حرفه ای و تخصصی اقتصاد مهندسی
    (از جمله تحلیل حساسیت و تعیین مهم ترین عوامل تاثیر گذار)
  6. تهیه برنامه استراتژیک
    ( آنالیز نقاط قوت ، ضعف ، تهدید ها و فرصت های پروژه و طرح )
املاک و مستغلات-خدمت-بهره برداری
بازاریابی-دیجیتال

سطح دوم- برندسازی ، بازاریابی و فروش پروژه

این سطح خدمات مدیریت بهره برداری امکان ارائه مشاوره و اجرا از پیش از شروع پروژه تا اتمام کار را دارا می باشد:

  1. برنامه ریزی استراتژیک
    سبد گذاری واحدها ، بهره برداری از مشاعات و …
  2. خلق هویت برند و برندسازی ساختمان
    شبکه سازی و تایید اجتماعی ، روابط عمومی ، اخذ استاندارد ها و گواهینامه های لازم و …
  3. بازاریابی و بازاریابی دیجیتال
    تحقیق و بررسی روند بازار ، شناسایی بازارهای هدف و بهترین روش‌های دسترسی به آن‌ها ، طراحی کمپین و بودجه بندی آن‌ها ، نظارت بر روند اجرایی کمپین‌ها و بودجه هزینه شده و تهیه گزارش درباره میزان اثربخشی هر کمپین ، طراحی و مدیریت سایت و صفحات اجتماعی و …
  4. تبلیغات و پیاده سازی کمپین‌
    تبلیغات متنی ، رپورتاژآگهی و تصویری در رسانه های هدف ، تبلیغات محیطی ، هدایای تبلیغاتی و …
  5. تدوین ساختار فروش ( خرید ، فروش و اجاره داری)
    ارائه خدمات حقوقی و مدیریت امور قرارداد ها ، بررسی اعتبار مشتریان ، فلوچارت و روند رسیدگی به مشتری و انجام کار ، صدای مشتری و خدمات پس از فروش (مشتری نوازی) ، تهیه و تنظیم صورتجلسات تغییر و تحول و …

مشتریان خدمات مدیریت بهره برداری توسعه مهندسی نیکان

  • ساختمان ها ، برج ها و مجتمع های فاخر و خاص مسکونی ، اداری و تجاری در حال مطالعه، در حال ساخت، در حال اتمام، آماده بهره برداری و در حال بهره برداری
  • شرکت های ساختمانی ، انبوه سازان و سازندگان پروژه های خاص و فاخر
  • مالکان و سرمایه گذاران املاک و مستغلات
  • شهرک های ویلایی لوکس و برتر
گروه توسعه مهندسی نیکان-تجهیز سالن همایش4
گروه توسعه مهندسی نیکان-تجهیز سالن همایش مشتریان
گروه توسعه مهندسی نیکان-تجهیز سالن همایش صدا و سیما
گروه توسعه مهندسی نیکان-تجهیز سالن همایش طیور
گروه توسعه مهندسی نیکان-تجهیز سالن همایش پارس
گروه توسعه مهندسی نیکان-تجهیز سالن همایش ydp
گروه توسعه مهندسی نیکان-تجهیز سالن همایش توان سرما
گروه توسعه مهندسی نیکان-تجهیز سالن همایش خاور

سطح سوم- نظارت و مدیریت فرایند تحویل ، بهره برداری و ارائه خدمات پس از فروش

این خدمات مدیریت بهره برداری از اواخر کار اجرایی پروژه امکان سرویس دهی دارند:

  1. تنظیم آیین نامه های سکونت و بهره برداری ، تدوین برنامه ‌های زمانبندی ( تحویل ، راه‌اندازی و استقرار) ، تنظیم صورتجلسات تحویل و …
  2. بروزرسانی و تحویل ساختمان در وضعیت قابل بهره‌برداری یا راه اندازی و استقرار سیستم های بهره‌برداری و مدیریت ساختمان با تامین و تجهیز کلیه فضاهای مورد نیاز
  • عمومی

رفع معارضان احتمالی، اخذ مفاصاحساب های لازم از ارگان‌ها، اخذ کلیه مجوزهای لازم، پرداخت و تسویه حساب کلیه عوارض و قبوض، جمع آوری کلیه مستندات و اطلاعات فنی و حقوقی ساختمان از زمان شروع به ساخت تا زمان حال (شناسنامه ساختمان)

  • ابنیه

بازسازی و تعمیرات (عمومی و تخصصی )، دکوراسیون، نظافت عمومی کلی ساختمان و شستشوی نما، تجهیز ساختمان به سیستم های مدیریتی (سیستم مدیریت پارکینگ، سیستم های حفاظتی و کنترل ورود و خروج، اتاق مانیتورینگ، تجهیزات نظافت و خانه داری، تجهیزات دفتری، تجهیزات تعمیراتی و سرویس و …)، فضای سبز و محوطه سازی

  • تاسیسات

تاسیسات مکانیکی ، تاسیسات برقی ، آسانسور ، پیاده سازی سیستم های نوین مدیریت انرژی ، BMS و هوشمندسازی و ساختمان سبز

۳. ارائه خدمات پس از فروش

رفع نواقص حین تحویل و دوره تضمین

۴ . ارائه خدمات صدور شناسنامه فنی ساختمان و گارانتی ساختمان

بیمه-نامه-ساختمان

سطح چهارم- مدیریت ساختمان

به محض اتمام ساختمان و ورود اولین بهره برداران و مالکین به ساختمان این مرحله آغاز می گردد:

الف) خدمات عمومی (مدیریت جامع ساختمان)
ب) خدمات اختصاصی (VIP)
جهت اطلاع از خدمات این سطح، از صفحه خدمات مدیریت ساختمان بازدید فرمایید.

لطفاً جهت اطلاع از خدمات این بخش به صفحه خدمات مدیریت ساختمان مراجعه فرمایید.

پروژه‌های نیکان