طراحی سالن کنفرانس | اتاق کنفرانس اداری مدرن
سالن کنفرانس یا اتاق کنفرانس یکی از بزرگترین فضاها در ساختمانهای اداری است که با هدف برگزاری جلسات بزرگ با حضور تعداد زیاد افراد کارایی دارد. سالن کنفرانس اداری باید از قابلیت حضور مؤثر افراد برخوردار باشد و به راحتی بتوانیم در آنجا یک جلسه کامل را برگزار کنیم. تمامی اصول طراحی سالن کنفرانس نیز برای این منظور انجام میشود تا در نهایت پتانسیل کافی یک جلسه گروهی وجود داشته باشد.
طراحی سالن کنفرانس شامل موضوعات گوناگونی است. چگونگی قرارگیری میز و صندلی سالن کنفرانس، چگونگی طراحی مسیرهای تردد افراد، خلق فضاها و استفاده از المانهای زیبای محیطی، روش رنگآمیزی، تکنیکهای نورپردازی، استفاده از دیوارپوشها و مهارت آکوستیک کردن فضا در کنار استفاده از مبلمان مخصوص و در نهایت نصب سیستمهای مدرن صوتی و تصویری و… همگی از موضوعات جامع ساخت و راهاندازی سالن کنفرانس هستند.