مقدمه

معرفی بخش های مختلف تجهیزات سالن کنفرانس

اولین قدم برای تجهیز نمودن سالن کنفرانس آگاهی به این مسئله است که چه تجهیزاتی لازم دارید و این تجهیزات قرار است کدام یک ازنیازهای شما را برطرف کند. البته برای این کار باید اطلاعات نسبی درمورد کارایی تجهیزات سالن کنفرانس نیز داشته باشید. برای نیاز سنجی باید به این پرسش‌ها پاسخ دهید:
برای سالن کنفرانس چه امکاناتی لازم داریم؟
موارد استفاده هرکدام از تجهیزات چیست؟
سیستم صوتی و تصویری مد نظرما باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟
کیفیت صدا و تصویر باید چگونه باشد؟
هزینه خرید، نصب تجهیزات مورد نظر چقدر است؟

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
نورپردازی سالن کنفرانس
مشاوره رایگان

همکاری با یک تیم حرفه ای در تجهیزات سالن کنفرانس با سابقه کار زیاد و درخشان شما را در رسیدن به رویاهایتان یاری می کند.

یکی از چندین پروژه موفق در این زمینه، پروژه تجهیز سالن همایش توزیع نیروی برق زنجان است.

لطفاً جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با گروه نیکان در خصوص تجهیز سالن کنفرانس با شماره 97 87 77 88 – 021 تماس بگیرید.

اطلاعات بیشتر
اطلاعات بیشتر
سیستم پخش تصویر
اطلاعات بیشتر

خدمات راه اندازی سالن همایش و کنفرانس

از خدمات بسیار مهم گروه توسعه مهندسی نیکان می‌توان به خدمات راه اندازی سالن همایش و کنفرانس اشاره کرد.

این خدمات در حوزه‌های سازه ، معماری و معماری داخلی ، تاسیسات مکانیکی و برقی ، دکوراسیون ، آکوستیک و الکتروآکوستیک و تجهیز در بخش های سیستم های صوت حرفه‌ای، ضبط و پخش تصویر ، نورپردازی عمومی و تخصصی ارائه می شود.

بازدید فرمایید
نتیجه‌گیری

امروزه وجود تکنولوژی های دیجیتالی بسیار پیشرفته و سیستم های کنترل مرکزی موجب مدیریت بهینه و ایجاد ارتباط بهتر میان افراد حاضر در این سالن‌ها می شود. تجهیزات سالن کنفرانس به عوامل متعددی از جمله اندازه سالن، تعداد صندلی‌، به کاربردن سیستم آنالوگ و یا سیستم دیجیتال، استفاده از میکرفون‌های بلندگو دار، نوع سیستم تصویری موجود در سالن، استفاده از ویدئو پروژکشن و نوع سیستم صوتی از موارد اثرگذار در تعداد و انواع تجهیزات لازم برای سالن‌های کنفرانس می باشد. یک سالن کنفرانس مجهز، باعث ایجاد ارتباط درست میان سخنران و افراد حاضر در جلسه سخنرانی خواهد شد. این تجهیزات امکان مدیریت بهینه جلسات را نیز برای شما فراهم می‌ کنند.