طراحی و ساخت ساختمان اداری شرکت آریا صنعت

طراحی و ساخت ساختمان اداری آریا صنعت یکی دیگر از پروژه های اداری مربوط به طراحی داخلی و دکوراسیون ساختمان اداری توسط شرکت نیکان است که مشخصات این پروژه در زیر آمده است.

  • پروژه : طراحی معماری، معماری داخلی، ساخت ساختمان اداری و دکوراسیون، محوطه سازی و سردرب

  • زیربنا : 10000 مترمربع زمین ساخت ساختمان اداری با زیربنا 300 متر در 3 طبقه با بیش از 2000 متر محوطه سازی
  • موقعیت : گرمدره

  • سال اجرا : ۱۳99 – 1400
تصاویر پروژه

ساخت ساختمان ادرای

ساختمان اداری انعکاسی بسیار ملموس از تغییر عمیق در الگوهای اشتغال است که در طول صد سال گذشته دیده‌ایم. ساختمان‌های اداری امروزی به دلیل همه‌گیری اخیر تغییرات بیشتری را تجربه می‌کنند. دفتر در حال حاضر مکانی برای همکاری، جذب استعداد، نصب و الهام گرفتن با الزامات و انتظارات جدید است که فضاهای فیزیکی را با روش های پشتیبانی شده از نظر فناوری برای کار، در دفتر یا از راه دور ترکیب می کند.

چگونه بهره وری کارکنان را بالا ببریم؟

به طور معمول، توزیع هزینه چرخه عمر برای یک سازمان خدماتی معمولی حدود 3 تا 4 درصد برای تسهیلات، 4 درصد برای عملیات، 1 درصد برای مبلمان و 90 تا 91 درصد برای حقوق است. به این ترتیب، اگر ساختار اداری بتواند از هزینه های 3 تا 4 درصدی تسهیلات برای بهبود بهره وری محل کار استفاده کند، می تواند تأثیر بسیار چشمگیری بر مشارکت پرسنل که 90 تا 91 درصد از هزینه های سازمان خدمات را تشکیل می دهد، داشته باشد.

برای دستیابی به این هدف، ساخت ساختمان اداری باید از یک رویکرد طراحی یکپارچه برای دستیابی به فهرستی از اهداف، بهره مند شود. از طریق طراحی یکپارچه، ساختمان‌های اداری با عملکرد بالا به مالکان و کاربران رضایت و بهره‌وری کارگران، بهبود سلامت، انعطاف‌پذیری بیشتر، و افزایش انرژی و عملکرد محیطی را ارائه می‌دهند.

با تداوم فناوری‌ها و کنترل‌های ساختمان، مهم است که با عملکرد بالا به عنوان بخشی از برنامه تضمین کیفیت جامع به‌ درستی راه‌اندازی شوند. گروه مهندسی نیکان برای تحقق بخشیدن به این اهداف در کنار شماست.

پروژه‌های اداری