طراحی داخلی ساختمان اداری شرکت پاکنام

طراحی داخلی ساختمان اداری شرکت پاکنام یکی دیگر از پروژه های اداری مربوط به معماری، طراحی داخلی و دکوراسیون و فضاسازی لنداسکیپ ساختمان اداری توسط گروه ساختمانی نیکان است که مشخصات این پروژه در زیر آمده است.

  • پروژه : طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی، سالن ورزشی شرکت

  • زیربنا : 120 متر مربع

  • موقعیت : تهران، خیابان ایرانشهر

  • سال اجرا : ۱400
تصاویر پروژه

طراحی داخلی ساختمان اداری

طراحی مدرن دفتر کار با فرهنگ مدرن محل کار همراه است. خلاقیت، همکاری و بهره وری زمانی رشد می کند که کارکنان در فضای خود راحت باشند. همانطور که شرکت‌های بیشتری به سمت کارهای دورافتاده و ترکیبی می‌روند، چیدمان‌های سنتی در حال از بین رفتن است و راه را برای مناطق مشترک چند منظوره، تمرکز بر ترکیب عناصر طبیعی، استفاده از فضای دیوار و موارد دیگر باز می‌کند.

بهترین طراحی داخلی ساختمان اداری همان طراحی است که برای سازمان شما مناسب است. پیدا کردن روندهایی که مدهای گذرا و طراحی همیشه سبز را متعادل می کنند، می تواند چالش برانگیز باشد.

برای مشتریان، طراحی دفتر کار، تاثیر مستقیم بر رضایت و تصمیم مشتری دارد و داستانی در مورد برند، حرفه ای بودن و موفقیت بیان می کند.

چرا به طراحی داخلی ساختمان اداری باید اهمیت داد؟

  • کارمندان اغلب زمان بیشتری را در دفتر می گذرانند تا در خانه. با در نظر گرفتن این موضوع، منطقی است که دفاتر با طراحی خوب می توانند روحیه کارکنان، بهره وری، کارایی و نگرش کلی را افزایش دهند. ایده این است که دفتر را به مکانی تبدیل کنیم که می‌خواهند باشند، نه جایی که باید باشند.
  • مشتریان نیز پیام هایی از طراحی دفتر دریافت می کنند. اگر دفتری نامرتب، قدیمی و طراحی ضعیف باشد، مشتریان ممکن است همین فکر را در مورد شرکت داشته باشند. از این نظر، طراحی داخلی ساختمان اداری شبیه به «لباس موفقیت» است.
  • طراحی دفتر نیز نوع کسب و کار آن را نشان می دهد. برای مثال، دفتر وکالت ممکن است با رنگ‌های تیره‌تر و خطوط مستقیم پیچیده‌تر و حرفه‌ای‌تر به نظر برسد، در حالی که دفتر طراحی گرافیک ممکن است با رنگ‌ها و طرح‌های روشن سرگرم‌کننده‌تر و خلاقانه‌تر باشد. این عامل مهمی است که باید در نظر گرفته شود زیرا عملکرد و هدف کسب و کار را نشان می دهد.
  • طراحی داخلی به طور آگاهانه و ناخودآگاه بر روحیه و انرژی افراد به صورت روزانه تأثیر می گذارد. فضای داخلی دفتر این قدرت را دارد که نقش مهمی در تأثیرگذاری بر احساسات مالکان، کارمندان و مشتریان داشته باشد.

مارتین ریوز، رئیس طراحی دفتر در Maris Interiors می‌گوید: «طراحی خوب دفتر هم علم و هم احساسات را با هم ترکیب می‌کند – ایجاد تعادل در هر دو امری حیاتی است. یک دفتر کار با طراحی خوب به جذب و حفظ بهترین کارکنان کمک می کند و همچنین می تواند هزینه های املاک و مستغلات شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

گروه نیکان اینجا هست تا با تجارب خود، طراحی داخلی ساختمان اداری شما را به بهترین شکل به سرانجام برسونیم.

پروژه‌های اداری