طراحی سالن کنفرانس امور مالیاتی قم + هوشمند سازی سالن کنفرانس

طراحی سالن کنفرانس امور مالیاتی قم و هوشمند سازی سالن کنفرانس در شهر قم در بخش‌های طراحی دکوراسیون و تجهیزات هوشمندسازی سالن کنفرانس توسط گروه مهندسی نیکان انجام گرفت.

  • پروژه : طراحی دکوراسیون و تجهیزات کامل
  • موقعیت : قم

  • سال اجرا : ۱400

تصاویر پروژه

هوشمند سازی سالن کنفرانس

فناوری هوشمند زندگی را ساده می کند و نحوه تعامل افراد را تغییر می دهد. برای ایجاد یک سالن کنفرانس هوشمند، دوربین‌های کنفرانس ویدیویی هوشمند و نرم افزارها و فناوری‌ها به کمک شما بسیج هستند.

به نقل بسیاری از کارشناسان، جلسات سنتی باعث کاهش بهره وری و منحرف کردن توجه از وظایف مهمتر می شود. از سوی دیگر، با هوشمند سازی سالن کنفرانس با استفاده از فناوری یکپارچه، تخته‌های سفید هوشمند، دوربین‌های هوشمند و سایر تکنولوژی‌ها به کارآمدتر کردن جلسات کمک به سزایی می‌کند.

مزایای هوشمند سازی سالن کنفرانس

  • بالابردن تعامل جلسات (Meeting Engagement)

هنگامی که کارمندان مجبور به گوش دادن به یک مونولوگ از یک سخنران می شوند، مشارکت در جلسات اغلب کم است. از سوی دیگر، یک تخته سفید تعاملی و قابلیت های چند رسانه ای در یک اتاق جلسه هوشمند، همکاری فعال را تشویق می کند.  همچنین می‌توانید بلافاصله درباره ایده‌ها با سایر شرکت‌کنندگان بحث کنید، راه‌حل‌های جدیدی ایجاد کنید، و به طور مؤثر اطلاعات را به اشتراک بگذارید.

  • پیکربندی فناوری (Tech Configuration)

در طول یک جلسه، تقریباً همیشه متوجه خواهید شد که شخصی در تلاش است تا لپ تاپ خود را به پروژکتور متصل کند و اغلب زمان زیادی تلف می‌شود.

با ساده کردن اتصالات دستگاه، این شرایط ناکارآمد را از بین می برد. به شکلی که همه تنظیمات شبکه و سیستم کابل کشی از قبل فراهم باشد، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهند این است که کابل را به لپ تاپ خود متصل کنند تا به صورت سریع و بدون دردسر و فوت وقت تصویر لپ تاپ خود را در پرده نمایش داشته باشند.

  • دسترسی از راه دور (Remote Attendees)

بسیاری از شرکت ها نیاز به جلسات با فاسله زمانی کم دارند تا اطلاعات خود را برای پیشبرد کار به اشتراک بگذارند، اما برای حضور فیزیکی و گردهمایی در جلسه، با وجود کارگران دوراز محیط شرکت، مدیران پرمشغله و کارکنان میدانی، زمان ارزشمند خود را از دست می دهند.

یک سالن کنفرانس هوشمند برای حل این چالش، می تواند با برقراری ارتباط با همه از طریق جلسات هوشمند، تصمیمات استراتژیک مورد نیاز را اتخاذ کند.

  • ضبط جلسات (Recorded Meetings)

حتی زمانی که دسترسی از راه دور در شرکت در دسترس باشد، افراد کلیدی ممکن است نتوانند در جلسات شرکت کنند. برای جلوگیری از این رخداد با ضبط کردن جلسه آنلاین و هر اطلاعاتی که روی تخته سفید تعاملی قرارداده شده است، دیگر جای نگرانی باقی نخواهد ماند.

نتیجه گیری

هوشمند سازی سالن کنفرانس، به افراد اجازه می‌دهد در محل کار بهره‌وری بیشتری داشته باشند و همچنین تعادل کار و زندگی بهتری را بدون استرس ناشی از سفرهای کاری زیاد یا رفت‌وآمد داشته باشند.

این برای جلسات داخلی و خارجی صادق است. همچنین مزیت دیگری دارد این است که باعث صرفه جویی زمان جابه‌جایی نیروها بین دفاتر برای ملاقات با سایر اعضای تیم دارد.

سالن‌های کنفرانس هوشمند همچنین یک انقلاب دیجیتالی را امکان‌پذیر می‌سازد که مسائل جلسات ناکارآمد را حل کند. شرکت توسعه مهندسی نیکان هر لحظه آماده ارائه بهترین راهکارها برای هوشمند سازی سالن کنفرانس شما است.

پروژه‌های فرهنگی