طراحی داخلی کلاسیک ساختمان مسکونی مهندس خموشیان – اقدسیه

طراحی داخلی کلاسیک ساختمان مسکونی مهندس خموشیان واقع در اقدسیه از پروژههای مربوط به گروه نیکان است که مشخصات این پروژه به شرح روبرو است.

  • پروژه : طراحی و اجرا معماری داخلی و دکوراسیون

  • زیربنا : 230 متر مربع

  • موقعیت : اقدسیه
  • سال اجرا : ۱400

تصاویر پروژه

طراحی داخلی کلاسیک

طراحی داخلی کلاسیک را می توان بی انتها نیز نامید و برخی ممکن است آن را سنتی بنامند. ظاهری ساختار یافته و متعادل، غنی از لوازم جانبی و بافت است.فضای داخلی کلاسیک از قوانین ساده ای پیروی می کند که می توانید آن ها را با طراحی مدرن خود تطبیق دهید. با تغییر موقعیت مبلمان خود شروع کنید.

ممکن است از اینکه این ظاهر چقدر ساده و در عین حال موثر برای خانه شما است شگفت زده شوید.

چهار عنصر کلیدی از طراحی داخلی کلاسیک که به خانه شما جاذبه سنتی می بخشد.

  1. نقطه کانونی خود را پیدا کنید

    نکته کلیدی در یک فضای داخلی کلاسیک، تقارن و نظم است، با قرار دادن مبلمان و استایل معمولاً حول یک نقطه کانونی کلیدی مانند شومینه کار می کند.

  2. تقارن بهترین عملکرد را دارد

    برای نحوه چیدمان مبلمان خود، به تقارن فکر کنید. سعی کنید تصاویر آینه ای ایجاد کنید، مانند مبل‌های یکسان روبروی یکدیگر با یک میز قهوه بین آن، یا شاید آن را با یک مبل بلند و دو صندلی تکی در مقابل هم ترکیب کنید، زیرا این کار همچنان تقارن ایجاد می کند.

    سبک کلاسیک شامل مبلمان خوش ساخت با جزئیاتی مانند خاتم کاری و پایه‌های کنده کاری، و همچنین قطعاتی با جزئیات پرآذین، گاهی اوقات با تأثیر گل یا جانوران است. پارچه هایی که دارای بافت و الگوهای ظریف و راه راه های مخلوط با رنگ های بلوکی هستند، انتخاب های محبوبی هستند. شما می توانید با ترکیب کردن قطعات صاف‌تر با اقلام سنتی‌تر به یک ظاهر کلاسیک دست پیدا کنید که با رعایت اصول جاگذاری کار می کند.

  3. رنگ ها: نرم فکر کنید، نه پررنگ

    از آنجایی که ظاهر کلاسیک دارای یک عنصر سنتی است، یک پالت رنگ از طبیعت مورد علاقه است. به جای رنگ های پررنگ، به رنگ های زرد، آبی، سبز و قهوه ای در رنگ های ملایم نگاه کنید. رنگ مایل به سفید یک انتخاب سنتی تر است، اما استفاده از رنگ سفید شفاف برای تزئینات و جزئیات می تواند ظاهری تازه و به روز به سبک کلاسیک بدهد.

  4. لوازم جانبی و هنر

    قرار لوازم جانبی به همان اندازه در دستیابی به یک حس منسجم مهم است. یک اثر هنری بزرگ را در مرکز بالای یک بوفه امتحان کنید، سپس دو چراغ رومیزی مطابق را در دو طرف قرار دهید. یا آثار هنری با همان اندازه را در دو طرف درب آویزان کنید.

    برای کوسن ها، هماهنگی رنگ و محل قرارگیری آن بسیار مهم است. آنها را یکی در مقابل دیگری قرار دهید تا حسی رسمی داشته باشید، یا آنها را به گوشه های مبل زاویه دهید و رنگ ها و الگوها را در انتهای دیگر تکرار کنید. شاید چیدمان را روی مبل مقابل آینه کنید. برای سهولت کار، از اقلام به صورت ست یا جفت استفاده کنید. همانطور که بیشتر ماجراجویی می کنید، شروع به گروه بندی اقلام بر اساس شکل کنید، یا از دو آیتم مختلف با اندازه یا رنگ مشابه استفاده کنید و آنها را به صورت آینه ای قرار دهید تا به حس کلاسیک برسید.

اگر می‌خواهید طراحی داخلی کلاسیک را در منزل شخصی خود تجربه کنید و گرمای این طراحی را به منزل خودتان بیاورید، همین الان با شماره 02188778797 تماس بگیرید تا مشاوران گروه فنی مهندسی نیکان شما را همراهی کنند.

پروژه‌های مرتبط