طراحی و ساخت شهرک ویلایی الهیه (3)

طراحی و ساخت شهرک ویلایی الهیه (3) از پروژه‌های مربوط به انبوه سازی است که توسط شرکت توسعه مهندسی نیکان پیاده‌سازی و به شرح مشخصات پروژه می پردازیم.

  • پروژه : فاز صفر ، فاز یک ، فاز دو، فاز سه ، طراحی معماری و نما ،سازه ، تاسیسات مکانیکی و برقی ، معماری داخلی  ، نظارت کارگاهی و عالیه ، بازرسی جوش و بتن

  • زیربنا : ۳۳۰ متر مربع ویلایی دوبلکس

  • موقعیت : دماوند،کیلاوند ،هاشمک ، شهرک الهیه
  • سال اجرا :پاییز ۹۳-زمستان ۹۵

تصاویر پروژه

طراحی و ساخت شهرک

استانداردهای طراحی و ساخت شهرک شامل حداقل استانداردهای فنی است که هنگام توسعه زمین در ایران باید رعایت شود.

استانداردهای فنی و الزامات دقیق را برای طراحی و ساخت زیرساخت ارائه می‌کنند که شامل مواردی مانند جاده‌ها، پیاده‌روها، فاضلاب، طوفان و سیستم‌های آب است.

نیکان مشتریان خود را در فرآیند طراحی درگیر می کند، که به ما امکان می دهد نیازهای آنها را کشف و تعریف کنیم. هدف اصلی ما از طراحی فراتر از انتظار آنها و افزایش رضایت کارفرماست.

مزیت توسعه مهندسی نیکان

هر شرکت ویلاسازی که بخواهد مشتری جذب کند، خودکفایی به عنوان یک ویژگی مهم خواهد بود. شرکت ما یک شرکت مهندسی ساختمانی مستقل با تیم های داخلی برای تقریباً تمام عملکردها از جمله سنگ‌تراشی، لوله کشی، کارهای برقی و غیره است.

شرکت نیکان تکمیل به موقع پروژه ها را از طریق برنامه ریزی موثر ارائه می دهیم. در تمام پروژه‌های طراحی و ساخت شهرک، ما از طریق بررسی‌ها و آزمایش‌های دقیق کیفیت، از رعایت استانداردهای ایمنی و کیفیت بالا اطمینان می‌دهیم. همچنین به دلیل توانایی ما در ارائه بهترین خدمات صنعتی با قیمت های مقرون به صرفه، یکی از برترین شرکت های پیمانکاری ویلایی مورد توصیه در ایران هستیم.

فرآیند ما در نیکان این است که با یک مفهوم شروع کنیم، طراحی را ادامه دهیم و با اجرا آن را واقعی کنیم.

از نمونه‌کارهای ما دیدن کنید.