سیستم ضبط تصویر

در سالن های کنفرانس، سیستم‌های مختلفی برای سهولت در برگزاری مراسم‌ها استفاده می‌شود، که یکی از این سیستم‌های بسیار مهم، سیستم ضبط تصویر می‌باشد. سیستم ضبط تصویر یکی از اساسی‌ترین موارد در تجهیز سالن کنفرانس می‌باشد که امکان ضبط و ذخیره تصاویر و محتواهای ارائه شده در جلسات را فراهم می‌کند.

سیستم ضبط تصویر در یک سالن کنفرانس، به این منظور نصب و استفاده می‌شود، که صدا و تصویر همایش‌ها و جلسات، با بهترین کیفیت و به آسانی ضبط شوند و هدف از ضبط تصویر جلسات نیز، امکان بازپخش در موارد لزوم و یا ثبت مستندات برای استفاده در آینده است. از این جهت است که مجهز بودن یک سالن کنفرانس به سیستم ضبط تصویر، بسیار اهمیت داشته و حائز توجه است. سیستم ضبط تصویر سالن کنفرانس از اجزای مختلفی تشکیل می‌شود، که در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد آن‌ها بحث کنیم.

سیستم ضبط تصویر سالن همایش

جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

97 87 77 88 – 021

مزایای استفاده از سیستم ضبط تصویر سالن کنفرانس

سیستم‌های ضبط تصویر در سالن کنفرانس، تصویر را با بالاترین کیفیت و همچنین به صورت هماهنگ و یکپارچه با صدا ضبط می‌کند. با این حال، به هیچ عنوان ساختار پیچیده‌ای نداشته و استفاده از آن، بسیار راحت و بدون مشکل است. همچنین سیستم‌های ضبط تصویر، طوری طراحی شده‌اند تا تمامی فضا را پوشش بدهند و تا حد امکان، هیچ نقطه کوری برای دوربین‌های باقی نگذارند.

اجزای اصلی سیستم ضبط تصویر سالن کنفرانس

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، یک سیستم ضبط تصویر سالن کنفرانس از اجزای مختلفی تشکیل می‌شود، که هر کدام نقشی ضروری و اساسی را در روند ضبط و ثبت تصاویر یک جلسه در سالن کنفرانس، ایفا می‌کنند. در ادامه به معرفی هر یک از این اجزا می‌پردازیم و نقش آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

سیستم-ضبط-تصویر-ویدئو-کنفرانس
سیستم ضبط تصویر دوربین رباتیک
سیستم-ضبط- تصویر-رکوردر
سیستم ضبط تصویر سالن کنفرانس

جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

97 87 77 88 – 021
سیستم ضبط تصویر کنترلر دوربین
سیستم ضبط تصویر میکسر تصویر
سیستم ضبط تصویر متعلقات نصب
نتیجه‌گیری

سیستم تصویر برداری یک سالن کنفرانس، در کنار سیستم صوت مهم‌ترین تجهیزات یک سالن کنفرانس محسوب می‌شود. علاوه بر این، سیستم ضبط تصویر باید با سایر امکانات و ویژگی‌های سالن کنفرانس، از جمله ابعاد، ظرفیت و … آن تناسب داشته باشد. پس انتخاب نوع تجهیزات و برندهای ارائه دهنده، برای تهیه تجهیزات مناسب بسیار مهم است. در نتیجه، عاقلانه‌ترین کار برای یک انتخاب خوب و مناسب، مشورت گرفتن از متخصصین ماهر و خبره، در زمینه تهیه و نصب تجهیزات سالن کنفرانس می‌باشد.