//خدمات مدیریت ساختمان (نگهداری و بهره برداری)

خدمات مدیریت ساختمان (نگهداری و بهره برداری)

خدمات مدیریت ساختمان 

خدمات مدیریت ساختمان در دنیای مدرن موجبات رونق بخشی و توسعه پایدار صنعت ساختمان را فراهم خواهد کرد. با تغییر رویه سرمایه گذاران و سازندگان املاک از بساز بفروشی صرف به انجام ساخت و سازی ماندگار و زیبا به همراه در نظر گرفتن مدیریت بهره برداری ، برندینگ و خدمات پس از فروش املاک ، نویدبخش فردایی بهتر برای صنعت ساختمان و سرمایه گذاران این حوزه خواهد بود.

استقلال مدیریت بهره برداری از گروه سازندگان نه تنها در اجرا و اتمام پروژه مشکلی ایجاد نکرده بلکه می تواند انجام هرچه هوشمندانه تر و حرفه ای تر این فعالیت را برای سرمایه گذاران تضمین نماید. این خدمات با ایجاد ارزش افزوده بطور مستقیم در سودآوری بیشتر پروژه نقش خواهد داشت.

امروزه شرایط خاصی برای ساکنان مجموعه ها به وجود آمده است. از یک سو روابط همسایگی رنگ باخته و یکدیگر را نمی‌شناسند و از طرف دیگر مجتمع و استفاده از فضاهای مشترک و دریافت خدمات رفاهی و آسایشی آنها را به هم پیوند زده است. بنابراین ارائه خدمات مدیریت ساختمان توسط یک مدیر و هماهنگ کننده متخصص از جمله نیازهای هر مجتمع و مجموعه محسوب می‌شود.

خدمات مدیریت ساختمان کلیه اقدامات اداری ، مالی ، خدماتی و حقوقی است که حقوق مالکین را نسبت به یکدیگر ، به محل سکونت و خدمات مورد انتظار آنان پیگیری و به انجام می‌رساند.

مدیر موفق
کارآفرین

از سوی دیگر خانه یک کارآفرین یا مدیر نه تنها یک سر پناه بلکه یک ابزار برای موفقیت اوست. وی می تواند در حالیکه بر نحوه فعالیت و کارکرد تجارت و شرکت خود بصورت ۲۴ ساعته نظارت دارد در آرامش محیط خانه با خانواده و علاقه مندی های خود سرگرم باشد. وی می تواند بدون درگیری در مدیریت ساختمان خود ، بهترین خدمات آسایشی و امنیتی را دریافت نماید.

امروزه می توان با استفاده از آخرین فن آوری های ارتباطات و سرگرمی ، اصول طراحی و فرایندهای ساختمانی پیشرفته از شیوه زندگی تعاملی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعتی این مدیران مدرن اجرایی پشتیبانی نمود. ارزشی که یک مدیر برای زمان قائل است، وجه تمایز وی با افراد عادی بوده، همچنین توجه به لوکس گرایی در راستای تضمین موفقیت در حوزه های گوناگون کار و زندگی وی می باشد.

توسعه مهندسی نیکان جهت حمایت از سبک زندگی و شان حرفه ای مدیران عالی رتبه کسب و کار با آمیختن آخرین فناوری های ارتباطی و قابلیت های سرگرم کننده و رفاهی به خدمات مدیریت ساختمان خود ، برای ایشان سکونتگاه های درخور مهیا می سازد.

خدمات مدیریت ساختمان توسعه مهندسی نیکان ،

در ساختمان های فاخر و خاص به شرح زیر ارائه می شود:

مشتریان خدمات مدیریت ساختمان ما

  • مالکان و سرمایه گذاران املاک و مستغلات

  • شرکت های ساختمانی ، انبوه سازان و سازندگان پروژه های خاص و فاخر

  • شهرک های ویلایی لوکس و برتر

  • ساختمان ها ، برج ها و مجتمع های فاخر و خاص مسکونی ، اداری و تجاری در حال ساخت ، در حال اتمام ، آماده بهره برداری و در حال بهره برداری

  • مدیران بهره برداری مجموعه ها

مدیریت بهره برداری و نگهداری

اهداف و مزایای خدمات مدیریت ساختمان ما

در دنیای امروزی، ارائه خدمات به بهترین شکل با بهینه ترین هزینه، از مهمترین نکات در نگاه مشتریان است. هدف از ارائه خدمات تنها تامین رضایت مشتری نیست. بلکه هدف فرا رفتن از حد انتظار مشتری و لذت بردن استفاده کنندگان مجموعه ساختمان از #سبک_زندگی_نیکان و خرسندی وی است.

توسعه مهندسی نیکان با داشتن پرسنلی مجرب و با گردآوری کلیه خدمات خاص و مدرن می کوشد تا همواره در صدر بهترین ها از منظر شما مشتریان گرامی قرار گیرد.

خدمات مدیریت ساختمان و مدیریت بهره برداری (قبل از تحویل به خریداران)

این خدمات قبل از تحویل واحدها به خریداران و بهره برداران در کنار تیم فنی سازندگان محترم به عنوان نماینده بهره برداران آتی جهت ارائه خدمات گارانتی و وارانتی توسـعه مهندسـی نیـکان  به صورت جامع یا مـوردی و در سطوح گوناگون کیفی انجام می پذیرد. این بخش خدمات می تواند قسمتی از یک بخش جامع دیگر به عنوان مدیریت بهره برداری به مشتریان گرامی ارائه شود.

این خدمات علاوه بر ارتقاء اعتبار و جایگاه اجتماعی سرمایه گذار ، سازنده ، مالک و خود ساختمان ، ساختمانی ایمن ، آرامش بخش و درخور مهیا می نماید.

۱. تهیه و تنظیم صورتجلسه تحویل آسانسور از مجری و شرکت سازنده ، اخذ گارانتی و تاییدیه های لازم.

۲. تهیه و تنظیم صورتجلسه تحویل موتورخانه ، تاسیسات مکانیکی و برقی، سیستم سرمایش/گرمایش و سیستم تولید برق اضطراری از مجریان و فروشندگان مرتبط، انجام کلیه تست های فنی لازم ، اخذ گارانتی و تضامین لازم.

۳. تهیه و تنظـیم صورتجلـسه تحویل سـیستم های مدیریت هوشمند ساختمان BMS(واحدها و مشاعات ) و تاسیسات از مجریان و فروشندگان مرتبط، انجام کلیه تست های فنی لازم ، اخذ گارانتی و تضامین لازم.

۴. تهیه و تنظیم صورتجلسه تحویل سیستم های حفاظتی، امنیتی، شبکه و آنتن مرکزی از مجریان و فروشندگان مرتبط، انجام کلیه تست های فنی لازم، اخذ گارانتی و تضامین لازم.

۵. تهیه و تنظیم صورتجلسه تحویل سیستم اعلام و اطفاء حریق از مجریان و فروشندگان مرتبط، انجام کلیه تست های فنی لازم، اخذ گارانتی و تضامین لازم.

۶. طراحی و اجرای هر یک از موارد فوق با بالاترین استانداردها توسط تیم حرفه ای مجموعه و ارائه گارانتی امکان پذیر می باشد.

۶. تهیه نقشه های چون ساخت (As Built) سازه ، معماری ، تاسیسات مکانیکی و برقی.

۷. جمع داری اموال مجموعه و تهیه صورت کلیه اموال منقول و غیر منقول.

مدیریت بهره برداری

۸. جمع آوری مستندات پروژه و ارائه شناسنامه فنی ملک.

۹. تهیه و ارائه بیمه نامه کیفیت ساختمان از شرکت های زیر مجموعه بیمه مرکزی ایران (در صورت وجود امکان در پروژه) و یا صدور گواهینامه از سوی توسعه مهندسی نیکان.

۱۰. انجام کلیه امور اداری پروژه تا اخذ سند واحد ها.

۱۱. برندسازی و مدیریت برند مجموعه جهت معرفی و فروش متناسب تر واحدها.

۱۲. تهیه عکس و فیلم حرفه ای از پروژه، ساخت کلیپ و تیزر، طراحی و چاپ نفیس کاتولوگ پروژه و توزیع آنها در محل های مد نظر واحد برندینگ.

۱۳. راه اندازی سایت اینترنتی و صفحات اجتماعی مجموعه براساس استراتژی اولیه سازنده و نهایی مالکین (اطلاع رسانی، برندینگ، پرزانته، فروش و …).

۱۴. برگزاری افتتاحیه پروژه و تشریفات مورد نیاز.

۱۵. تهیه و تنظیم اساسنامه موقت ساختمان براساس قوانین جاری کشور و نظر سازنده و مالکین اولیه.

۱۶. جذب و آموزش منابع انسانی مورد نیاز ساختمان

۱۷. تجهیز حرفه ای مشاعات و فضاهای خاص (سالن اجتماعات، کنفرانس، سینمای خانگی، لانژ، مراکز تفریحی – ورزشی و …)

 Building Management Services

خدمات مدیریت ساختمان در دوره راه اندازی و بهره برداری:

۱. مدیریت عمومی ساختمان

تهیه کلیه بیمه نامه های لازم، بازدید دوره ای اموال جمع داری شده و بروزرسانی، جمع آوری اطلاعات و مستندات و آرشیوسازی مالکین / مستاجرین و ثبت نقل و انتقالات، انجام امور اداری مرتبط با املاک و مستغلات و مجموعه ساختمانی و ….

۲. مدیریت بودجه

بودجه بندی کلیه هزینه ها براساس هزینه های ثابت و متغیر و ذخیره اضطراری ، دریافت شارژ ، پرداخت کلیه قبوض و هزینه ها.

مدیریت بودجه

۳. حفظ، نگهداری ساختمان، انجام بازدید و سرویس های دوره ای و تعمیرات :

۳.۱. آسانسور

۳.۲. سیستم سرمایش / گرمایش و کلیه تجهیزات وابسته ( تاسیسات مکانیکی)

۳.۳. کلیه تاسیسات برقی (روشنایی، آنتن مرکزی، آیفون و …) و تجهیزات مربوطه

۳.۴. سیستم های استخر ، اسپا و اتاق ورزش

۳.۵. اعلام و اطفاء حریق

۳.۶. سیستم BMS و هوشمند

۳.۷. سیستم IT ، شبکه و اینترنت فوق سریع

۳.۸. سیستم حفاظتی ، امنیتی و CCTV

۳.۹. سیستم تولید انرژی و تصفیه ساختمان سبز ( آب ، زباله و … ) و دیگر سیستم های مکانیزه

۴. جذب، تامین، آموزش و مدیریت نیروی انسانی مورد نیاز تمام وقت یا پاره وقت مجموعه

(مدیر داخلی ، نگهبان و سرایدار ، باغبان ، لابی من و پذیرش ، آشپز و باریستا ، نظافت و خانه داری ، سرویس کار تاسیسات و …)

۵. تشکیل مجمع عمومی و هیات مدیره و تهیه و تنظیم اساسنامه ساختمان و آئین نامه های سکونت براساس قوانین جاری کشور و نظرات مالکین با استفاده از مشاورین حقوقی.

مدیریت نیرو انسانی
نگهداری استخرباشگاه ورزشیخدمات خانه داری

۶. خدمات هتلینگ لوکس و اختصاصی قابل ارائه به مالکین و بهره برداران محترم به شرح زیر:

۶.۱. مجموعه تفریحی (Recreation Center) استخر ، اسپا و اتاق بازی

کترینگ و پذیرایی (تجهیز و تامین پذیرایی بار و پنتری) ، تامین نیروی نجات غریق ، مربی شنا و ماساژور ویژه آقایان و بانوان ، زیبایی و سلامت بانوان(اسپا) , تامین و نگهداری کلیه تجهیزات مورد نیاز.

۶.۲. سالن ورزش (GYM)

تجهیز سالن ورزش ، تامین مربی یوگا و ورزش ویژه آقایان و بانوان در سطوح گوناگون.

۶.۳. باغ – بام (روف گاردن) و فضای سبز

اجرا و تجهیز ، کاشت ، نگهداری گل و گیاه و سیستم آبیاری اتوماتیک یا دستی – تجهیز و نگهداری آشپزخانه بام.

۶.۴. سالن اجتماعات و سالن سینمای خانگی (Media Room)

تجهیز و شارژ پذیرایی بوفه ، کترینگ و لباس داری ، گل آرایی ، پذیرایی مراسم ، تجهیز یا اجاره سیستم صوت ، تصویر و نورپردازی حرفه ای.

۶.۵. برگزاری میهمانی، گردهمایی و جشن ها، کترینگ، گل آرایی و پذیرایی مراسم

۶.۶. نظافت و خانه داری

نظافت کلیه فضاهای عمومی و سرویس ها و خدمات حمل ، تفکیک و تخلیه زباله – حفظ بهداشت و سمپاشی دوره ای ، گل آرایی لابی و مشاعات ، تامین و نگهداری وسایل،  منسوجات و مفروشات ، لاندری و خشکشویی ، تجهـیز و تامـین پذیرایی کافی شاپ، تامین امکانات و نیروی انسانی آموزش دیده جهت نگهداری کودک در اتاق بازی.

۶.۷. پارکینگ

کارواش ، اتوسرویس (سرویس های دوره ای خودرو) و جذب یا تامین خدمه پارک خودرو (valet parking).

۶.۸. حراست

تامین نیروی امنیت، نگهبانی (نگهبان و بادیگارد مقیم و ویژه مراسم) و تجهیز اتاق مانیتورینگ یا ایجاد امکان مانیتورینگ از راه دور کلیه فضاهای مشاع.

۶.۹. دستیار شخصی

تامین نیروی دستیار اختصاصی مالکین جهت پرداخت های شخصی ، اخذ پیش فاکتور کالاها و تهیه پس از تایید ، هماهنگی انجام سرویس های لازم ، تهیه مایحتاج روزانه و … .

۶.۱۰. خودرو با راننده جهت کل مجموعه ، ترانسفر تشریفاتی و تشریفات تجاری

۶.۱۱. ارائه خدمات مدیریت و اجاره داری املاک سرمایه گذاران

۶.۱۲. ارائه خدمات معماری داخلی و دکوراسیون هماهنگ کلیه فضاهای مشاع

۷. مدیریت سایت اینترنتی و صفحات اجتماعی مجموعه با امکاناتی از قبیل ثبت نظرات ، ثبت درخواست ، پرداخت شارژ و هزینه ها و … .

اتاق کنترل
خدمات مدیریت ساختمان تکمیلی

سطوح ارائه خدمات مدیریت ساختمان ما

خدمات لوکس ، درخور و حرفه ای پس از شناسایی نوع خدمات و امکانات مورد نیاز مالکین و استاندارد های مندرج در اساسنامه ساختمان ، در سطوح زیر به صورت پایه برای مجموعه ساختمانی و اختصاصی برای هر واحد قابل ارائه می باشند:

 

همکاران خدمات مدیریت ساختمان ما

۱. شرکت های بیمه تحت پوشش بیمه مرکزی ایران

۲. کانون وکلاء دادگستری

۳. موسسات حفاظتی با مجوز و تحت نظارت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

تماس با ما

لطفاً جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در خصوص خدمات مدیریت ساختمان با ما تماس بگیرید.

۱۳۹۷/۷/۱۵ ۱۱:۵۴:۱۵

ثبت ديدگاه