خدمات مدیریت ساختمان

نگاه کلی

امروزه شرایط خاصی برای ساکنان مجموعه ها به وجود آمده است. از یک سو روابط همسایگی رنگ باخته و یکدیگر را نمی‌شناسند و از طرف دیگر مجتمع و استفاده از فضاهای مشترک و دریافت خدمات رفاهی و آسایشی آنها را به هم پیوند زده است. بنابراین ارائه خدمات مدیریت ساختمان توسط یک مدیر و هماهنگ کننده متخصص از جمله نیازهای هر مجتمع و مجموعه محسوب می‌شود.

خدمات مدیریت ساختمان کلیه اقدامات اداری ، مالی ، خدماتی و حقوقی است که حقوق مالکین را نسبت به یکدیگر ، به محل سکونت و خدمات مورد انتظار آنان پیگیری و به انجام می‌رساند.

خدمات مدیریت ساختمان مهندسی شده

خدمات مدیریت ساختمان در دنیای مدرن موجبات رونق بخشی و توسعه پایدار صنعت ساختمان را فراهم خواهد کرد. با تغییر رویه سرمایه گذاران و سازندگان املاک از بساز بفروشی صرف به انجام ساخت و سازی ماندگار و زیبا به همراه در نظر گرفتن مدیریت بهره برداری ، برندینگ و خدمات پس از فروش املاک ، نویدبخش فردایی بهتر برای صنعت ساختمان و سرمایه گذاران این حوزه خواهد بود.

استقلال مدیریت بهره برداری از گروه سازندگان نه تنها در اجرا و اتمام پروژه مشکلی ایجاد نکرده بلکه می تواند انجام هرچه هوشمندانه تر و حرفه ای تر این فعالیت را برای سرمایه گذاران تضمین نماید. این خدمات با ایجاد ارزش افزوده بطور مستقیم در سودآوری بیشتر پروژه نقش خواهد داشت.

احترام به مدیریت ساختمان

از سوی دیگر خانه یک کارآفرین یا مدیر نه تنها یک سر پناه بلکه یک ابزار برای موفقیت اوست. وی می تواند در حالیکه بر نحوه فعالیت و کارکرد تجارت و شرکت خود بصورت ۲۴ ساعته نظارت دارد در آرامش محیط خانه با خانواده و علاقه‌مندی های خود سرگرم باشد. وی می تواند بدون درگیری در مدیریت ساختمان خود ، بهترین خدمات آسایشی و امنیتی را دریافت نماید.

توسعه مهندسی نیکان جهت حمایت از سبک زندگی و شان حرفه ای مدیران عالی رتبه کسب و کار با آمیختن آخرین فناوری های ارتباطی و قابلیت های سرگرم کننده و رفاهی به خدمات مدیریت ساختمان خود ، برای ایشان سکونتگاه های درخور مهیا می سازد.

مشتریان خدمات مدیریت ساختمان توسعه مهندسی نیکان

  • ساختمان‌ها ، برج‌ها و مجتمع‌های فاخر و خاص مسکونی، اداری و تجاری در حال مطالعه، در حال ساخت، آماده بهره برداری و در حال بهره‌برداری

  • شرکت های ساختمانی ، انبوه سازان و سازندگان پروژه های خاص و فاخر

  • مدیران بهره برداری مجموعه ها
  • شهرک های ویلایی لوکس و برتر

دنبال مدیر ساختمونی؟

جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

97 87 77 88 – 021

اهداف-خدمات-مدیریت-ساختمان

خدمات مدیریت ساختمان و مدیریت بهره برداری (قبل از تحویل به خریداران)

این خدمات قبل از تحویل واحدها به خریداران و بهره برداران در کنار تیم فنی سازندگان محترم به عنوان نماینده بهره برداران آتی جهت ارائه خدمات گارانتی و وارانتی توسـعه مهندسـی نیـکان به صورت جامع یا مـوردی و در سطوح گوناگون کیفی انجام می پذیرد. این بخش خدمات می تواند قسمتی از یک بخش جامع دیگر به عنوان مدیریت بهره برداری به مشتریان گرامی ارائه شود.

این خدمات علاوه بر ارتقاء اعتبار و جایگاه اجتماعی سرمایه گذار ، سازنده ، مالک و خود ساختمان ، ساختمانی ایمن ، آرامش بخش و درخور مهیا می نماید.

تاسیساتی

  • تهیه و تنظیم صورتجلسه تحویل موتورخانه، تاسیسات مکانیکی و برقی، سیستم سرمایش/گرمایش و سیستم تولید برق اضطراری از مجریان و فروشندگان مرتبط، انجام کلیه تست های فنی لازم، اخذ گارانتی و تضامین لازم

  • تهیه و تنظیم صورتجلسه تحویل آسانسور از مجری و شرکت سازنده، اخذ گارانتی و تاییدیه های لازم

  • تهیه‌و‌تنظـیم صورت جلـسه تحویل سـیستم‌های مدیریت هوشمند ساختمان BMS ( واحدها و مشاعات ) و تاسیسات از مجریان و فروشندگان مرتبط، انجام کلیه تست های فنی لازم، اخذ گارانتی و تضامین لازم

  • تهیه نقشه های چون ساخت (As Built) سازه ، معماری ، تاسیسات مکانیکی و برقی

برندینگ

  • برندسازی و مدیریت برند مجموعه جهت معرفی و فروش متناسب تر واحدها

  • تهیه عکس و فیلم حرفه ای از پروژه، ساخت کلیپ و تیزر، طراحی و چاپ نفیس کاتولوگ پروژه و توزیع آنها در محل های مد نظر واحد برندینگ

  • راه اندازی سایت اینترنتی و صفحات اجتماعی مجموعه براساس استراتژی اولیه سازنده و نهایی مالکین ( اطلاع رسانی، برندینگ، پرزانته، فروش و …)
  • برگزاری افتتاحیه پروژه و تشریفات مورد نیاز

قراردادی

  • انجام کلیه امور اداری پروژه تا اخذ سند واحد‌ها

  • تهیه و تنظیم اساسنامه موقت ساختمان براساس قوانین جاری کشور و نظر سازنده و مالکین اولیه

  • جذب و آموزش منابع انسانی مورد نیاز ساختمان ۱۷
  • تجهیز حرفه ای مشاعات و فضاهای خاص ( سالن اجتماعات، کنفرانس، سینمای خانگی، لانژ، مراکز تفریحی، ورزشی و …)

امنیتی

  • تهیه و تنظیم صورتجلسه تحویل سیستم های حفاظتی، امنیتی و آنتن مرکزی از مجریان و فروشندگان مرتبط، انجام کلیه تست های فنی لازم، اخذ گارانتی و تضامین لازم

  • تهیه و تنظیم صورتجلسه تحویل سیستم اعلام و اطفاء حریق از مجریان و فروشندگان مرتبط

  • طراحی و اجرای هر یک از موارد فوق با بالاترین استانداردها توسط تیم حرفه ای مجموعه و ارائه گارانتی امکان پذیر می باشد

  • تهیه و ارائه بیمه نامه کیفیت ساختمان از شرکت‌های زیر مجموعه بیمه مرکزی ایران ( در صورت وجود امکان در پروژه ) و یا صدور گواهینامه از سوی توسعه مهندسی نیکان

خدمات مدیریت ساختمان در دوره راه اندازی و بهره برداری

بودجه-خدمات-مدیریت-ساختمان
نگهداری-خدمات-مدیریت-ساختمان
نیروی-انسانی-خدمات-مدیریت-ساختمان

دنبال مدیر ساختمونی؟

جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

97 87 77 88 – 021
ویلای-چوبی
نیروی-انسانی-خدمات-مدیریت-ساختمان

مشتریان خدمات مدیریت ساختمان توسعه مهندسی نیکان

۱. شرکت های بیمه تحت پوشش بیمه مرکزی ایران 

۲. کانون وکلاء دادگستری 

۳. موسسات حفاظتی با مجوز و تحت نظارت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

برخی پروژه‌های املاک و مستغلات